Bemutatkozunk
2004 óta foglalkozom ingatlanközvetítéssel, a Biztos Siker Bt. megalapításával, majd a www.biztosingatlan.hu honlappal indult a környékbeli ingatlanok hirdetése.
Petőházán, szüleim ügyvédi irodájában volt az első irodám, majd 2012-ben vásároltam meg Fertőszentmiklóson a jelenlegi irodát. Az iroda teljes felújítását követően, nagyobb lendülettel folytattam az ingatlanértékesítést. Büszke vagyok arra, hogy 1135 eladó bízott meg ingatlana értékesítésével. Klasszikus ingatlan felkutatást sosem végeztem, szinte minden esetben az eladó ingatlan tulajdonosa bízta meg cégünket az eladással.
20 éve vagyok jelen az ingatlanpiacon. Szinte nincs olyan utca Fertőszentmiklóson vagy Fertődön, ahol ne adtam volna el ingatlant. Sikereim között tudhatom, hogy ügyfeleimnek átlagosan 3 ingatlaneladását tudtam segíteni 10 év alatt.
Vásárlást és felújítást követően 5,5 x-es áron adtam el ingatlant, 1 év leforgása alatt. Home Staging szolgáltatásunk után 15 millió Ft-al magasabb áron kelt el az ingatlan, mint amennyiért a tulajdonos vásárolta, mindezt 2 hónapon belül. Az ingatlanközvetítés mellett ingatlanok felújításával, saját ingatlan fejlesztésével kezdtem foglalkozni. Napjainkban testvéremmel közösen végzünk közvetítést, lakóingatlanok felújítását, építését, családi házak generálkivitelezését.
Tapasztalatom szerint egyre inkább szükség van olyan szakemberre, aki a klasszikus közvetítői tevékenységeken felül (ingatlan értékbecslés, hirdetés, bemutatás) teljeskörű szolgáltatást nyújt, és az eladást a ki- és beköltözés végéig bonyolítja.
Az válasszon minket, aki szeretné a legtöbbet kihozni az eladásból, aki nem csak eladni szeretné ingatlanát, hanem jól eladni. Akinek fontos, hogy a lehető legmagasabb áron értékesítse az ingatlanát anélkül, hogy időt, energiát, pénzt szánna az értékesítésre, felújításra.
Ne válasszon minket, ha nem hallgat a szakemberre. Rugalmatlan, együttműködésre nem hajlandó ügyfelekkel, valamint olyanokkal, akik “jobban tudják az ingatlan értékét” és “nem írnak alá megbízási szerződést”, emellett bizalmatlanok és nem akarják kihasználni a cégünk által nyújtott előnyöket: nem tudunk segíteni.
Hogyan dolgozunk mi?
Az ingatlant a megbízóval közösen megtekintjük, átnézzük a rendelkezésre álló dokumentumokat (tulajdoni lap, térképkivonat), meghatározzuk az ingatlan jelenlegi értékét, illetve, ha indokolt, akkor a Home Staginget követő értéket. Kiszámoljuk az ingatlan átalakítására szánt időt, és ennek összegét. Ezt követően kitöltjük a megbízási szerződést.
Előkészítjük az ingatlant eladásra, akár home staging szolgáltatásunkkal! (Rendrakás, takarítás, festés, tereprendezés, amennyiben szükséges kisebb-nagyobb felújítás, fényképezés, alaprajz készítés).
Elkészítjük a hirdetést, az ingatlan szöveges és fényképes bemutatását.
A különböző online csatornákon, termékekben elhelyezzük a hirdetéseket.
Az érdeklődőkkel telefonon, e-mailben felvesszük a kapcsolatot, időpontot egyeztetünk, majd az ingatlant bemutatjuk.
Az eladó és a potenciális vevő közötti ártárgyalást irányítjuk, jogi és pénzügyi kérdésekben segítünk, hitelt intézünk, energetikai tanúsítványt készítünk, és az adásvételi szerződést elkészítjük.
Igény esetén a költözésben segítünk, intézzük a közüzemi órák átírását, beköltözéssel járó teendőket. Beköltözés utáni, szükséges munkálatokat elvégezzük. (Pl. festés, burkolás, villanyszerelés, kertrendezés, takarítás)